عشق دیوانه پارت 1

shayan king · 09:12 1399/08/25

سلام دوستان

و اینک

کمیک عشق دیوانه پارت 1

   امیدوارم خوشتون بیاد

و لطفا نظر یادتون نره

بفرمایید ادامه 

از زبان مرینت

سلام من مرینت 19 سالمه و یه پسر کنه به نام لوکا عاشق منه

دیونم کرده پسره اسکل بهترین دوست من الیا رو جلوی چشمم

بوسید بعد میگه عاشقمه روانی و راستی من عاشق پسری به

نام ادرین شدم و اون هم عاشقمه داستان عشق مارو در پارت بعدی

میبینید


از زبان لوکا

اسم من لوکا 21 سالمه و عاشق مرینت هستم تمام عالم و ادم

میدونن من عاشق این دخترم ولی اون عاشق یه پسره ریغو است

که اسمش ادرین نمیدونم این پسره کی به این دانشگاه اومد

خب فقط یه پرش داره و پولداره و خوشتیپه خب درست من ندارم

ولی من عشق اول مرینت بودم نباید منو ترک میکرد و عاشق این

پسر ریغو میشد خب درست من الیا رو بوسیدم


از زبان ادرین

سلام اسم ادرین است 21 سالمه من عاشق دختری زیبا شدم

به نام مرینت اون خیلی زیباست البته اولش خیلی کل کل داشتیم

البته اون یه عاشق دیگه به نام لوکا داره که جلوی چشمش بهترین

دوست مرینت رو میبوسه من موندم این چه جور پسریه و بهترین رفیق

من عاشق اون دختره یعنی الیا است اسمش نینو و 2 تا دختره دختر

هی مچسبند به من اسمشون کاگامی و کلویی است این دوتا

خواهر هستند


خب این پارت تموم شد

امیدوارم خوشتون امده باشه